Ute och motionerar

Har tagit en gå/jogging promenad med Demo upp för backen och sedan ner igen på lite mer än 2 km totalt. Eftersom min temp fortfarande är ca 1 grad över min normala så tog jag det väldigt lugnt. Sprang en bit och när jag kände att det tog emot alldeles för mycket gick jag en stund. Grusvägen var isfri och jag testade min nya jacka som man är väl synlig i. Det är värt att ta sig hela vägen upp för backen bara för att kunna vända sig om och se ut över landskapet.

Bakade kladdkaka förut, men den blev jättekladdig fast den fick stå extra länge. Vet inte varför riktigt. Gjorde precis som jag brukar. Dock har jag inte bakat kladdkaka någon gång i ugnen som är i den här lägenheten jag bor i nu. Så kan ju bero på ugnen då kanske. Tycker att den är rätt klen annars med. Den blir nog god att äta till Melodifestivalen ändå.
20140208-164456.jpg

20140208-164507.jpg

20140208-164518.jpg

Kommentera

