Topp 5 2013

Nu har jag haft min kamera i snart ett år och känner att jag har blivit så mycket duktigare på att fotografera. Bilderna i inlägget är mina favoriter från året som varit och de här är faktiskt jävligt stolt över. Ni som känner mig någorlunda väl vet hur svårt det är för mig att faktiskt känna mig bra på något. Det finns såklart de som är mycket kunnigare än mig. När jag fotar testar jag mig mest fram, har väl ett hum om vad knappar och inställningar betyder. Här är i vilket fall min topp 5 från 2013.
solnedgång 033 15mark framför SkutenDemo vatten

Kommentera

