K-stad med Victor

Den här dagen har jag och Victor varit nere i Kristianstad för han skulle ha en ny tv och jag köpte kylplatta och en extern hårddisk till min dator. Victor var även en ängel och bytte till vinterdäck på min bil. Det har sina fördelar att ha en händig pojkvän. Nu sitter jag och håller på att ordna upp med mappar och sånt på datorn, så att jag får allt där jag vill ha det. Så mycket bättre börjar i kväll!! Har seriöst längtat ihjäl mig.

lilla plutten

Hittade en bild på Demo som liten. Gud vad han var liten och söt då. 

 

 

Kommentera

