Äntligen!

Bokade just en biljett till Lars Winnerbäck som spelar i Kristianstad på onsdag. Har velat fram och tillbaka om jag skulle gå eller inte. Kostar ju en del och det har varit mycket nu. Jag är så trött och orkar bara med just precis det om jag måste. Men jag vill så gärna gå och han är så jävla bra. Aldrig sett han spela, fast jag kan typ alla låtar utantill. Dags att se han nu, man vet aldrig när han lägger av. Så tycker jag att jag kan få unna mig det här. Det är jag värd.

Kommentera

