A RAINY DAY

Idag är det regnigt väder. Det är mysigt tycker jag så jag bestämde mig för att fota vattendroppar. Har även gått en sväng med vovven, orkade dock inte så långt för har huvudvärk och känner mig lite yr. Eftersom min täckning på telefonen är värdelös inomhus så passade jag på att ringa massa samtal medan Demo och jag var ute. Jag har till och med lyckats läsa lite i min ekologi bok, eftersom jag inte hade något bättre för mig medan dessa bilder laddades upp. Så sjukt trött på det här internetoperatören jag har nu så går beställde jag nytt från Telia och hoppas att det ska fungera bättre.

A rainy day 028 textA rainy day 017 textA rainy day 004 text

Kommentera

