FOTOGRAFERING

I morse när jag inte kunde sova så sprang jag först lite. Orkade bara 1.5 km idag och kände mig svimfärdig av någon anledning som jag inte riktigt vet. Efter det blev jag väldigt sugen på att fota så jag och Demo gick bort till tjurarna på andra sidan vägen av där jag bor. Ibland är det väldigt bra med en hund som kan locka till sig nyfikna pojkar. Vi var antagligen det roligaste och mest intressanta som hänt på länge.

tjurar Arkelstorp 065 text tjurar Arkelstorp 078 text tjurar Arkelstorp 107 text tjurar Arkelstorp 158 text tjurar Arkelstorp 189 text tjurar Arkelstorp 074 text tjurar Arkelstorp 084 text tjurar Arkelstorp 153 text tjurar Arkelstorp 168 text

One thought on “FOTOGRAFERING

Kommentera

