Duktigt Fanny

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt det här som hände för en liten stund sen. Var på väg ned för trappen då jag halkar på de näst sista trappsteget och drattar med ändan före ner till golvet. Och så sitter jag där på golvet och det gör pissigt jäkla ont. Då känner jag den välbekanta känslan av stickande nålar och ser hur det sprider sig och blir till mörker framför mina ögon. Vet inte om det bara var en halv sekund eller längre, men avtuppad, avsvimmad var jag i alla fall för när jag vaknade kändes allt som i en konstig dröm.
Det gör fortfarande ont i ena armbågen och jag är alldeles var och om runt svanskotan. Fast det var nog en jäkla tur att jag satt kvar på golvet efter att jag ramlade, annars hade jag ju fallit till golvet när jag tuppade av.

Kommentera

