00.15 tankar

Känner en krypande ångest bara jag tänker på att stänga av datorn och lägga huvudet på kudden. Jag har haft lite svårt att somna den senaste tiden. Igår gick det dock bra. Första oktober nu, har varit så i 8 minuter nu. Tycker det är mysigt med höst, så gör mig inte så mycket. Jag behöver få skriva av mig lite, få utlopp för hur allt är och känns. Så om du inte vill veta så är det bäst att sluta läsa nu. Mina fingrar lyckades inte få ner några ord om hur jag mår (som vanligt). Tomhet, ilska & rädsla. Nehe om man skulle försöka sova. Det kanske går om jag lyssnar på Dylan som sitter på min sängkant och sjunger för mig (låter som så när hans musik spelas från mobilen).

Kommentera

