Nu tar jag helg

Heldag i skolan idag som kändes lite tuff, men jag tog mig igenom den tillslut. Den börjades med en timmes föreläsning om statistik och hur vi ska tillämpa den i Excel. Den följdes av två timmars ”labb” i Excel, vilket var kul men ack så slut man blir i huvudet när man måste använda det. Jag och Lena gick och åt pannkakor i skolrestaurangen. Väldigt gott och mysigt. Jättebra ställe och inte allt för dyrt heller. Efter det följde en föreläsning om Ekologisk metodik som följdes av info om arbetet vi ska gör på Öland i veckan som kommer.

När jag kom hem tog jag vovven och traskade ner till Ica för att handla lite, posta ett brev och hämta ett annat. Blev nyss väldigt glad för min pojkvän skrev att han kommer hit och sover över. Trodde inte att han skulle komma idag nu när han jobbar så mycket.

Ont i min kropp. Usch vad träligt det är. Det är käken, rygg och nacke det sitter i. Det är säkert stress eller nått. Sover ju rätt kasst som vanligt. Vaknar nästan alltid flera gånger per natt och drömmer alltid en massa skit. Känner mig dock inte mer stressad än vanligt. Kanske bara är mer känslig än andra och har lätt för att bli stressad. Jaja det brukar gå över i sinom tid.

Kommentera

