Äntligen lite nytt

Bild

Lyssnar igenom skivan för tredje gången nu. Jag gillar den. Såklart är den bra. Det är ju Winnerbäck vi pratar om.

Det grävs för övrigt vid mitt hus för tillfälligt. Det ska bli jordvärme här har Erik (hyresvärden som är lika gammal som jag :O) bestämt. Det blir nog bra när det är klart. Annars trivs jag bra här och utbildningen känns också bra. Imorgon blir det en lång dag i skolan med övningar i Exel och sen en föreläsning på eftermiddagen. Nästa vecka ska vi till Öland mån-tors och jag är taggad till tusen. Hoppas på bra väder och glada klasskompisar och att vi kommer lära känna varandra lite bättre

Kommentera

