Såhär bor jag

Köket vardagsrummet Demo  sängen sovrum vardagsrum

Jag har kommit mig till rätta här nere nu och fått allt på plats (fattas lite lampor bara) så dag har jag till och med städat. Det är supermysigt och jag trivs apbra här tillsammans med vovven och väldigt ofta även Victor. Trivs jättebra i skolan med. Allt känns helt rätt än så länge. Det enda negativa just nu är att jag har ont i magen hela tiden (det vandrar runt). Tror det är gaser i tarmarna som spökar igen, så har börjat trycka i mig piller mot det i alla fall. Har ju varit med om det förr.

 

Kommentera

