Update

 

En liten uppdatering igen. Fått bostad nere i Skåne nu, en liten bit utanför Kristianstad. Känns jättebra och jag längtar som ett as till att få börja på högskolan i Kristianstad. Dels för att utbildningen verkar jättebra och rolig och dels för att jag kommer kunna träffa Victor väldigt mycket mer.

Här är lite bilder från helgen i Skåne och Blekinge 🙂

Hällevik Victor

Victor och Demo i hamnen i Hällevik. Det var en Jazzfestival där så vi tog en sväng dit.

Hällevik Demo & jag

Jag och Demo i den idylliska hamnen.

Hälleviks hamn

Vackra Hällevik med den gamla hamnen.

Marinmuséet Karlskrona

Mamma och jag åkte förbi Karlskrona på vägen hem och stannade och ut vid Marin Muséet där. Skepp byggt år 1900 och den andra var från typ 1980, när Ryssarna gick på grund med U-båten så rustades denna upp.

Marinmuséet Karlskrona 2

Den här båten användes under andra världskriget

Skepp 1900

Bild från skeppet från år 1900.

 

Kommentera

