EN KVÄLL I AUGUSTI

 

 

 

Så lycklig just nu! Fick reda på igår att jag har kommit in på Landskapsvetarprogrammet i Kristianstad. Så nu letar jag nytt boende för fullt. Har hittat något som är likvärdigt det som jag har i Uppsala, så ska kolla på det i helgen. Hoppas. Hoppas. Annars jobbar jag rätt mycket nu. Nu ikväll tog jag kameran och vovven och gick en sväng, vilket resulterade i bilderna nedan. Just nu grillar jag korv i kakelugnen och det är nog bland det mysigaste jag tycker om att göra den här sommaren.

1 2 3 4 5 6 7 8

2 thoughts on “EN KVÄLL I AUGUSTI

Kommentera

