trädgårdsfix med morfar

20130711-184607.jpg

20130711-184619.jpg

20130711-184633.jpg

20130711-184649.jpgDrog med mig morfar till en blomhandel efter jobbet idag. Hittade dessa fina blommor som jag (eller snarare morfar) planterade i baljor som jag hittat här på gården. Blev helt till mig när vi åkte till första blomstället (som oturligt nog ar stängt) för de hade alpackor    i en hage. De är ju så söta! Velat se dem i evigheter. Jag är värre än ett litet barn. På nästa blomställe hade det massa söta ungar (antingen gås eller anka) vi var inte säkra, men de var väldigt söta i vilket fall. När vi kom tillbaka hem och hade planterat färdig, bjöd jag på fika. Det är väldigt mysigt att fika med min älskade morfar.

 

Kommentera

