Fågel i farstun

20130624-183625.jpg

Det fastnade en liten fågel i min farstu som jag fick rädda. Fick ta en kvast och fösa ut den med.  Demo var förstås ivrig att hjälpa till, men han hade säkert andra planer för fågeln än att släppa ut den. Känner mig dock lite elak som fotar den, innan jag försöker hjälpa den.

Innan idag har jag först varit på ett liten träff på kommunhuset, för att lägga om lite jobb och så. Jag och mamma har även tränat med Demo och Sky på agilityplanen. Tränade hindersug på en raka med en tunnel och några hopphinder, genom att sätta en matskål med godis  i slutet av rakan. Funkade bra på båda vovvarna, men körde fler hinder med Demo eftersom Sky fortfarande är väldigt grön.

Kommentera

