24.02.2013 Men förstås jag är en fighter slutar aldrig slåss

jag är en fighter slutar aldrig slåss

Fanny kan inte sova för hon har varit så duktig och druckit 2 powerking och ätit godis. Känner att jag kommer börja klättra på väggarna snart. Bara plugg, plugg och lite mer plugg. Dagen kommer se precis lika dan ut imorgon med, men det måste ju bli klart. Har i alla fall gjort klart en fråga helt idag. Lyckats plugga i flera timmar i sträck också, så tror att jag kommit igen det jobbiga stadiet jag varit i det senaste två veckorna. Känns bra att må lite bättre, jag är nog en fighter trots allt. När det är tufft, så måste man bara kämpa lite mer än man brukar.

Kommentera

