12.02.2013 Tuff dag

Allt känns bara så himla tungt och jobbigt just nu. Den här kursen vi har nu är rent ut sagt skittråkig. Varför läser jag det här när det är skittråkigt? Börjar tvivla på om jag är på rätt spår eller inte. Har ju som vanligt ingen idé om vad jag gör eller vill. För egentligen har jag väl ingen större lust till nått. Känner att jag druknar just nu. Massa uppgifter som tar emot och så fick vi tillbaka de förra tentorna, och det gick inte så bra. Så det måste läggas ner jobb på det med. Men livet har ju en tendens att lösa sig, så jag får väl lita på det. Nu ikväll är jag så trött och nedstämd, så blir bara att ta det lugnt. Så tar jag nya vackra tag imorgon.

En bild på mig och det bästa jag har. Utan honom går inte livet ihop. Då rasar det samman och faller i bitar.

Jag & Demo

Kommentera

