07.02.2013 Där fick jag!

Usch har blivit förkyld. När jag var i Finspång i helgen så gick jag runt och skröt över hur minsann jag varken var sjuk eller förkyld. Att jag inte varit det på hela vintern. Där fick jag!

Så på eftermiddagen så har jag tittat klart på de sista avsnitten av Lost. Tycker faktiskt att den är grymt bra. Tycker ju om när det händer en massa hela tiden. Den är inte så förutsägbar heller, vilket är ett plus. Eftersom jag ofta räknar ut vad som ska hända härnäst. Jag lever mig in så dant  film och serier, så känner mig tom i själen sen när en serie tar slut. När jag kollade på Lost frenetiskt ett tag så drömde jag till och med om det varje natt i flera dar.

Kommentera

