27.01.2013 Söndag

20130127-185456.jpg
Tänker mysa ner mig i soffan nu. Gjort te & håller på att koka ägg. Tänkt några ljus för det är så mysigt. Har bara tänt 8 ljus, det får ju inte bli till en överdrift. Demo har fått en dentastix, som han springer & kastar runt på. Det kan ta dagar för honom att äta upp en sån. Hans saker ligger alltid överallt. Hans blåa filt drar han alltid ut i köket, och så ligger han och drar bort tussar från den. Så tittar han trotsigt på mig och det ser ut som han vill säga: Titta matte vad jag gör nu. Blir du inte lite arg på mig nu? Och då brukar jag svara honom: Skiter väl jag i. Tugga sönder din filt om du vill, men någon ny får du inte. Så fort man lägger tillbaka den så drar han snart ut den igen, så nu brukar den få ligga i köket.

Inte gjort så mycket idag. Skrivit CV och letat jobb till i Sommar. Läst ett par sidor i kursboken, & så varit på gymmet en sväng med Klara.

Kommentera

