24.01.2013. En kväll med plugg.

tumblr_mgobrkFQ2F1r2luvro1_500

En liten söt & passande bild (:

Sitter med veckans sista uppgift nu ikväll. Har tills imorgon klockan 13 på mig. Hade muntlig redovisning i skolan i förmiddags, och efteråt lunchade hela klassen ihop tillsammans med vår lärare. Lite mysigt faktiskt. Tog mig en smoothie eftersom jag stack till gymmet direkt efteråt, och då vill man ju inte ha för mkt mat i magen som bidrar till håll. Sprang i ganska högt tempo 2 km och tog efter det lite maskiner. Väl hemma, ville hunden ut, och min mage ville ha mat. Tog tag i de besvären. Känner för att åka till Finspång nästa helg, så fixade tågbiljetter. Och nu sitter jag och försöker knåpa ihop en sammanfattning som handlar om hur mn förhåller sig till teorier när det gäller antik historia.

Kommentera

