23.01.2013. Plugg för hela slanten.

Idag har jag i stort sett pluggat hela min vakna tid. Fixade grupparbetet inne på Carolina i typ 2-3 timmar mitt på dagen. Handlade på vägen hem, köpte på mig energidryck och bananer, så att jag skulle orka fortsätta med pluggandet. Nu är jag i alla fall klar med min redovisning inför i morgon, och allt inom grupparbetet är inskickat och klart till vår lärare. Nu återstår bara det enskilda arbetet för den här veckan, men det fixar jag imorgon eftermiddag. Vill försöka hinna med att gå till gymmet också, för jag har verkligen inte haft någon tid de senaste två dagarna. Känner att jag längtar dit.

Kommentera

