20.01.2013. Söndag.

                        20130120-194906.jpg                                                     Normala människor köper svarta skinnjackor. Fanny köper blått!

Dagen har gått fort. Inte hunnit äta någon vettig mat en, bara ätit frukost & popcorn å godis. Åkte in till stan mitt på dagen. Blev ett par löparbyxor och sport BH på Stadium. Blev medlem där också, tyckte att det behövdes eftersom jag helst shoppar där. Finns inget roligare än att kolla på just sportkläder. Tror det blivit något fel på mig det senaste året. Så nu vill jag bara testa kläderna in action, så ska försöka orka ta mig till gymmet imorgon och springa lite.

Blev också kläderna på bilden inne på New Yorker. Blev helt kär i jackan så var bara tvungen att ha den. Byxorna var dock ett kap (100 spänn)..

Sen Hobbit med Klara. Tyckte den var fruktansvärt långtråkig. Bästa med hela film var scenen med Gollum. Nu ska jag få i mig lite mat och ladda upp inför säsongsstarten av Kontoret på 4.an.

One thought on “20.01.2013. Söndag.

Kommentera

