2013.01.14 Varning för deprimerande inlägg.

Det finns ett ordspråk som lyder: Har man inget bra att komma med så är det bättre att vara tyst. Ikväll skiter jag i det. Det är ju trots allt min blogg det här. Ska nu ta och stänga fabriken för natten, ögon har i alla fall inte fungerat på ett antal timmar. Jag hann i alla fall med att läsa Antigone innan allt blev helt suddigt. Det var lite läskigt faktiskt. Allt blev helt grumligt, ungefär som när man öppnar ögonen under vattenytan. När det hände tog jag hunden på en kvällspromenad. Lyckades efter det sen gå igenom lite bildspel och anteckningar. Och den där käken är ju inte att tala om. Går på en massa värktabletter, men det känns inte som om det hjälper så värst mycket. Bli nog mest trött av dem skulle jag tro. Jaja och så känner jag mig så himla motiverad på plugg just nu.. NOT. Tror jullovet gjorde mer skada än nytta, för det är så tufft att komma igång igen. Inte å lätt att plugga när man är i en period där man skiter i allt, för det känns så menigslöst ändå. Nu har jag fått ur mig allt. Nu tar jag och stänger igen för dagen och går och lägger mig.

Kommentera

