Inte på topp …

Eftersom att plugga inte går något vidare när mina ögon helt enkelt inte vill se texten så har jag istället fixat och donat. Efter skolan så gick jag direkt en skogspromenad med vovven. Efter det blev det disk, laga mat och sen städa hela stugan. Plockade även bort allt julpynt, tyckte det var dags för det nu. Ska se om jag ska försöka mig på att läsa lite, har ju tenta om en vecka. Fast det känns ju så hopplöst när bokstäverna blir suddiga och rör på sig efter bara några minuters läsning. För att inte tala om huvudvärken jag har, beror nog på att mina ögon är så spända och överansträngda. Det var så optikern sa igår i alla fall, inte ens han visste vad det var för fel. Så han skickade en remiss till en ögonläkare. Hoppas på en tid snart. Och så har jag ju ont i käken också, inte heller så kul. Så mitt liv är verkligen på topp…

Kommentera

