Söndag …

Nu är lilla Fanny trött. Hållt igång hela dan, känns rätt så bra. Började med att åka till Willys och handla mitt på dan, efter det hem å laga mat. Sen gick vovven och jag till återvinningskontainern. Alla kontainrarna var helt fullpackade, men jag lyckades trycka in mitt skräp i alla fall. Sen in till stan igen och gymmade med Klara. Sprang 2 km på 12 min i mina nya skor. Älskar. Helt underbara. Sen lite maskiner.

Börjar vid 8.15 imorgon. Jösses hur ska det gå. Van att vakna vid typ 10-tiden. Kommer vara så himla trött imorgon bitti. Slutar i alla fall vid tio, så då har man ju hela dagen kvar.

Kommentera

