Ridit för första gången på 1½ år …

Ridit lektion idag på förmiddagen, så nu är jag alldeles öm på insidan av låren. Frågan är hur hycket träningsvärk man kommer ha i morgon. Det gick bra i alla fall. Svårast var att göra i ordning pållen. Han var lite kinkig i boxen + att han skulle vara lindad med padd under på frambenen. När jag väl fått på alla grejer och suttit upp så gick det fin fint. Inte ridit på 1½ år, men när jag väl kommit upp i sadeln så föll sig allt naturligt. Det är konstigt det där, hur allt bara kommer tillbaka till en. Så det var första gången i år som jag red och förmodligen den sista också, om jag inte rider imorgon, men det tror jag inte.

Min lillebror har blivit med valp btw, men har inte träffat den än. En söt liten Amstuff (:

SKY

Kommentera

