Guud så underbart …

Lycklig och lättad tjej kan nu ta lite jullov. Fast innan jag riktigt kan slappna av så ska jag och Demo åka tåget hem till Finspång. Lite nervös över det. Jag LOVAR att jag kommer glömma hunden hemma och ta bussen till stan utan honom. Ska försöka att komma ihåg Demo, han är ju trots allt  ganska viktig att få med. Får sätta lappar på dörren där det står: PS. Glöm INTE Demo!!!!. Och så är det ju de där med SJ och vinter, vi får väl se hur det går.

Är i alla fall väldigt lättad att denna skolvecka är över. Två seminarier den här veckan som innebar tvåsidors inlämnings uppgift i måndags och muntligt idag, men nu är jag klar. Fick tenta resultatet idag och jag fixade den. Stor lättnad. Nu tar jag lov och laddar om mina batterier.

Kommentera

