Sliten tjej med glada minnen

IMG_1002

Jag i peplos

Togaparty igår, så jag är lite sliten idag. Det var jättekul, och alla gick verkligen in för det också. Hoppas bara att jag inte har skämt ut mig själv. Fast det gjorde jag säkerligen, är ju ganska duktig på att gör bort mig. Peplosen består då av ett lakan från Ikea. Tänk vad man kan göra med ett lakan och lite fanatsi.

Idag har jag legat utslagen i soffan och tittat på film. Fast det är ju ganska så mysigt. Sett på en ung och stilig Clint Eastwood i The Good, the Bad and the Ugly, och så blev det favoriten PS. I love you. Den är så underbar, har allt som en bra film ska ha. Fylld med både glädje och sorg. Väldigt mycket sorg, fast med insikten att livet går vidare. Nu börjar snart Så mycket bättre efter att lottodragningen är klar.

Kommentera

