Kallt igen …

Och så blev det kallt igen. Nere på 16 minus nu. Ser ut att bli en riktig vinter i år, fast tycker ju om vintern. Bara sj sköter sig när jag ska åka tåget hem om två veckor så är jag nöjd. Har inte gjort så mycket idag, pysslat lite smått hemma bara. Har i alla fall diskat, lagat mat, tvättat och dammsugit. Demo occh jag har pulsat lite i skogen också. Så himla trött idag, hela kroppen känns tung. Min rygg känns alldeles trött och det värker. Typ som om just bara ryggen skulle ha feber. Konstigt konstigt. Skulle kunna tänka mig att jag har stressat och spänt mig inför tentan, och att det är därför ryggen sagt ifrån nu. jaja det går väl över, det brukar det göra.

Kommentera

