Tentan avklarad …

Lilla Stugan 022

Jag kan inte fatta att det snöar igen! Ja ja de är ju i alla fall vinter på riktigt. Ganska mysigt. Skrivit tentan idag, tror det ggick helt okej. Bilderna var svåra, eller jag kände igen alla fast kunde inte alla namn och årtal. I vilket fall så känns det skönt att ha det överstökat. Gick förbi Åhlens på vägen hem och plockade på mig lite julsaker, så nu har jag pyntat här hemma. Ska försöka lägga upp lite bilder, om nätet tillåter. Det brukar strula lite. Ikväll blir det en riktig myskväll med Demo och X-factor, jag är så himla trött.

Kommentera

