Mycket snö …

20121206-105514.jpg

Det har slutat snöa. Det kom en hel del. Det var plogat enda fram till grinden, så det är en snöhög just där. Demo var så himla söt när han ”simmade” genom högen och ut till den plogade sidan. Nu har Demo och jag i alla fall skottat, och jag behöver ju knappast gå till gymmet idag. Jag har kommit på att jag inte kan bli insnöad. Även om ytterdörren skulle täckas igen, så kan jag alltid gå ut via altanen. Nu blir det att fortsätta plugga, har ju tenta imorgon eftermiddag.

Kommentera

