Trött …

Dricker te som vanligt. Min tredje idag. Inte undra på att jag är kissnödig jämt.

Tror jag ska gå och lägga mig sen när The Big bang theory är slut. Jag är jättetrött. Kanske blir lite nyheter först på 4an. Jaha dagen har gått fort. Gick till återvinningskontainerna 1 km bort på förmiddagen med Demo. Kände mig väldigt miljövänlig då. Vet inte hur jag lyckas samla på mig så himla mycket skräp jämt. När jag läste lite i böckerna sen så upptäckte jag att ena boken var på svenska. Så jäkla underbart. Så kul läste på baksidan av boken igår, fick en uppfattning av den. Tänkte inte mer på det, reflekterade inte ens över att den var på svenska. Fick världens chock när jag upptäckte det imorse. Tror jag har läst för mycket engelska på sistone när man inte ens märker att man läser ett bokomslag på svenska. Föreläsningen idag var väldigt bra och intressant. Handlade om arkitektur under Antiken, mest om tempelarkitektur.

Imorgon förmiddag blir det gymmet med Klara. Ser fram emot det. Hade tänkt springa idag på förmiddagen eftersom vi började föreläsningen sent, men ville inte springa i flera minusgrader. Och sen när jag kom hem vid 18 så var det mörkt, så det sket sig.

Kommentera

