Dyrt med böcker …

Första dagen på en ny delkurs, så köpt nya böcker idag. Det blev dyrt, hela 1600 kr. Demo var så himla söt i morse. Klockan ringde klockan 7,(vilket är lite tidigt för oss. Han brukar vanligtvis väcka mig vid 8 för frukost toabesök) så kröp han upp och la sig på mig och fortsatte sova. Jag fick puffa bort honom och smet in i duschen, när jag kom ut igen så hade lilla Demo somnat om i sängen. Åkte in till Uppsala två gånger idag eftersom vi hade ett hål på över fyra timmar, så hann med att äta hemma och gå ut med vovven. Nu har jag gosat ner mig framför tvn, en massa bra program ikväll.

Kommentera

