Min familj har varit här …

Helt slut, men saknar dom redan …

Mamma och Jonathan kom upp igår eftermiddag och åkte precis nyss hem igen. Igår myste vi mest med mat och sedan fika och en massa popcorn. Vi såg på lite skräck och Så mycket bättre, och så tog vi en tripp till kyrkan i Funbo på kvällen. Jättemysigt med alla tända gravar och så en kyrka från 1100-talet är rätt fränt.

Idag gick mamma och jag en långpromenad i Vedyxeskogen. De var väldigt lerigt och blött, men Demo tyckte de var perfekt på alla sätt. Fick köra bil igen!! Underbar känsla, fast nu kommer jag sakna bilen en massa igen. Jag som precis vant mig att vara utan den. Mamma och jag tog bilen till Ikea och City Gross i blöta skor och leriga byxor, men de gick det med. Blev lite porslin och sånt och så lampan på bilden. Nu har dom åkt hem och jag känner mig lite ensam.

Kommentera

