Lyckats med det mesta idag …

Fick lite snö på mig i morse. Underbar känsla, älskar vintern. Den kan vara så himla vacker vissa dagar, och kyla har jag inte så mycket emot. Fast jag får nog vänta ett tag till på vintern, de är ju trots allt bara oktober fortfarande. Vi hade en ny lärare på föreläsningen idag. Han var bra och jag lärde mig mycket nyttigt. Fick en gratis redbull på vägen till centralen. Redbull stod och delade ut gratis. Sprang in på hemköp på vägen också och köpte lite frukost till imorgon och så lite chips och choklad. Ska handla lite mer imorgon på typ Willys som är lite billigare.

Demo och jag släpade på två ”höpåsar” med tidningar och pappersförpackningar, typ 1 km till kontainerna. Hästtjej som man är så är det väl ingen konst. Släpat ”höpåsar” har man väl gjort större delen av livet, dock så var det inte lika mycket vikt i nu. Tyckte det är ganska duktigt av mig. Vad gör man inte för miljön.

Har varit duktig och pluggat i två timmar nu också. Lyckades fixa en uppgift som handlar om det vi gick igenom på lektionen idag. Det gick så mycket lättare att få ner en sida i word, när man hade allt färskt i huvudet. Tror jag kan tacka redbull:en lite för mina prestationer med pluggandet. jag blir ju så himla speedad på sånt. Men nu har jag stängt fabriken för dagen och ska ta mig lite fredagsmys framför X-Factor.

Kommentera

