Helt död …

Guud nu är jag helt död, både i kropp och huvud. Var på gymmet efter skolan, gick helt okej även fast jag har världens träningvärk. Kan i alla glädja mig med att det inte är någon föreläsning i morgon. Nästa träningsdate med Klara blir eventuellt på lördag, men då är det löpning som gäller. Fast om jag inte är helt död imorgon, så sa jag springa då också. Var precis ute med vovven, och såklart regnar det. Varför har det varit så dåligt väder så här länge. Nu ska jag inte göra nått mer idag, bara slappa och mysa.

 

Kommentera

