Träningsvärk …

Vaknade upp med en redig träningsvärk. Gick upp ordentligt vid 11 och myste i soffan med frukost. Efter det tog Demo och jag oss en löprunda. Det gick tungt, hela kroppen kändes trött. Jag sprang 1 km extra, men det gick trögt. Min app informerade mig om att jag sprang den första kilometern 2 minuter långammare än den i måndags, men det beror nog på att jag var trött efter gymmet igår.

Nu sitter jag i alla fall och ska börja lite med hemtentan, man vet inte riktigt vart man ska börja.

Kommentera

