Dagen startade i panik …

Min dag började i panik. Vaknade och insåg att klockan var kvart i elva och min buss gick 12. Hade varit uppe vid 8 och gett Demo mat, öppnat altandörren och sen gått och lagt mig igen. Så då vid elva for jag upp, drog på mig mjukisbyxor och jacka och tog en promenad med vovven. Efter den hade jag 40 min på mig att äta, klä på mig och fixa till mig så mycket jag bara hann Jag hann med bussen, och hann till och med sminka mig. Inte dåligt det inte.

Efter föreläsning tog jag raka vägen till centralen. Jag gick med näsan i telefonen, om vanligt och såg inte så mycket. Så märkte jag att det kom några från vänster, så jag stannar upp så att dom ska kunna gå framför mig, men jag märker att dom också stannar. Så jag tänker: va faan! och lyfter blicken och där stod Sabrina och Douglas. Så vi tog en tripp till Hemköp och handlade lite. Sen så tog vi oss till centralen, och jag fixade ett nytt månadskort.

Väl hemma var jag duktig och tog en löprunda. Tänkte att det är ju inte så kallt, jag springer i bara linne. Drog på mig jackan och började gå. Sen drjde det inte länge innan regnet kom, så det blev en ganska kall runda. Fast tycker om att springa i regnet, det känns mer verkligt och på riktigt.

 

Kommentera

