Trevligt besök …

Idag har Klara varit här större delen av dagen. Hon kom vid elva tiden, så då gick vi ut och sprang. Har skaffat en ny app till mobilen, så jag kan mäta sträcka och kalorier mm. Så nu vet jag iaf hur långt jag brukar springa, och borde springa längre, så jag ska öka sträckan nu. När vi kom tillbaka så fick Fanny leka kock. Åh det är så kul att laga mat, när man får bjuda på den. Det blev kycklinggryta med ris, och den fick högsta betyg. Sen slog vid oss ned och såg på filmen om Alexander den store. Tror alla i vår antikklass har en ”Alexandercrush” som Gunnel så fint beskrev det (eller i alla fall tjejerna). När Klara drog hem, så kunde jag inte låta bli att ta en skogspromenad med Demo. Efter den var jag avslappnad nog för att kunna sätta mig ned och läsa Neaira. Det är en väldigt fin gräns mellan att kunna koncentrera sig för att kunna läsa, men inte för den delen somna. Jaja ska ta och duscha nu, innan jag glömmer det, och sedan blir det mer läsa.

Kommentera

