Jag blir aldrig klar. Du sluter dina ådror om du sätter dig & väntar …

Inga föreläsninar idag, utan bara plugg hemma. Eftersom hundens mat var slut, så tog jag bussen in till stan och fixade det, samt handlade lite på Coop. Och så har jag pluggat inför seminariet i morgon. Eftersom jag har mått bra idag, så var jag nyss ute och sprang. Tog det lite lugnare än vanligt, men tror inte att det ska var någon fara. Det kändes varken jobbigt eller tungt så. Älskar att springa precis innan skymningen, det är så vckert då. Idag var en extra vacker höstdag, lite så där lagom kallt. Nu ska jag plugga vidare, mycket kvar som ska läsas och tänkas över.

Kommentera

