Håller nog på att bli sjuk …

Känner att jag är på väg att bli sjuk. Inte en bra vecka för det inte. Har en massa i skolan den här veckan. Jag får väl proppa i mig mediciner och försöka klara mig igenom det hela. Det enda jag behöver göra är ju att sitta på en stol och lyssna på lärarna. Inget fysiskt, inga boxar som ska mockas eller hästar som ska släppas ut här inte. Bara att gå i skolan, det ska nog fixas. Har suttit och kollat på halva ”Gone with the wind”. Den är ju typ 4 timmar så jag ser resten i morgon. Tycker den är bra, men jag gillar ju allt som är gammalt. Den är från 1939 så, ganska så gammal.

Hade kul med att platta håret i går kväll, så idag har håret varit rakt. det har blivit väldigt långt nu. Halvvägs till rumpan, men längre ska det bli.

 

Kommentera

