Jag råkade bara …

Råkade bara hamna på Lager 157, och råkade bara köpa en stickad tröja och en rutig skjorta. Efter att jag hade fixat mat, så råkade jag bara somna en och en halv timme i soffan. Tror jag hann läsa sisådär 5 sidor i Acient greek religion innan jag slocknade. Läste till sidan 15, sen var jag tvungen att ta mig en springtur innan det hann bli mörkt. Så nu sitter jag här med sidan 15 uppslagen och ska få mig själv till att läsa några sidor till. Jag råkar ju bara ha 4 kapitel tills imorgon. Good luck! Fast jag tycker att boken är väldigt bra. Den är lättförståelig och lättläst. Den bygger upp exempel, så att man ska förstå innebörden av vissa ord. Jag har så himla svårt att koncentrera mig bara. Orkar bara läsa en 5-10 sidor i taget, och sen ta en paus och så fortsätta igen. Jag får för allt i världen inte missa Bonde söker fru ikväll!

Kommentera

