Visste inte var jag var, men var inte vilse …

Har tagit lite av en slappardag idag, men har ändå hunnit med att gå vilse. Eller vilse och vilse. Jag visste inte vart jag var, för kartan stämmde inte med verkligheten. Så när vägen tog slut efter 1 ½ timme så var det bara vända och gå hem igen. Det var inte så roligt, men hunden tyckte nog att det var intressant i alla fall. Har vartit duktig och packat upp det sista och så har jag städat lite lätt och diskat. Var också duktig och lagade lax och potatis med kall vit sås till. Mums ! Tvättat också. Skulle vara jätteduktig förut och läsa lite i en av kursböckerna. Slutade med att jag somnade efter 3 sidor. Inte så lätt när man ska läsat på engelska. Ganska så trött, men nu är jag lite piggare så ska ta nåra sidor till.

Kommentera

