Uppe med tuppen …

Känner mig duktig. Gick upp vid 8 i morse. Helt otroligt! Väckte lillebror. Fixade med Demo och plockade vinbär i trädgården. Våra vinbär är skitstora. Ser ut som gigantiska fästningar när dom har ramlat av från hunden och hamnat på golvet. Eller som blåbär. Eller vad vet jag. Svarta vinbär kanske blir stora som blåbär.

Iallafall så gjorde jag smoothie på bären i min nyinköpta mixer. Drack lite te och tittade på vakna med the voice. Ny låt från movitz. Tycker dom är bra. Sen lite nyheter på 4an. Sen tog Demo och jag en löprunda i skogen. Så känner mig jäkligt duktig. Jag brukar sova vid den här tiden annars.

20120822-103318.jpg

Kommentera

