Fyndat …

Fyndat på Återvinningen med mor min idag. Krukor för typ 5 kr styck och muggar och glas för mellan 1 och 5 kr styck. Så plockade på mig lite till min stuga i Uppsala. Hittade även ett snyggt köksbord med fyra stolar till. Köpte det inte nu, men ska åka tillbaka på måndag och köpa det tänkte jag. Mamma och jag åkte till EM också. Men så jäkla dyrt där, men det blev en matta för 200 kr. En vit trasmatta med gröna ränder. Kommer passa skitbra till köket. Har i alla fall två skitsnygga ljusa skinnsoffor som jag köpte igår. Ser ut som nya och fick dom för en billig peng.

På kvällen har familjen Cardegård lekt trädgårdsmästare. Janne kom och hjälpte oss med häcken och Jonte trimmade bland alla buskar. Det tog några timmar. Vi fyllde nog hela traktorvagnen med grenar och blad.

Kommentera

