På väg mot Stockholm

Bada för första gången för igår igår. Tobbe och jag cyklade ner till hopptornet på kvällen, efter att jag jobbat 2 varma dagar. Lite kallt först, men bara att doppa huvudet så blev det skönare. Fick i Tobbe efter lite övertalning. Men de jan inte ha vart så kallt för jag var i en stund och kunde simma lite grann. Så himla underbart för jag kunde röra mig fritt utan att de gjorde ont i foten. Att cykla gjorde inte heller ont, vilket var jätte skönt.

Nu sitter Tobbe och jag på tåget mot Stockholm, men sen blir det Gotland. Träff med högskolan där, som bjudit in oss. Ska bli kul 🙂

20120525-063919.jpg

Kommentera

