Agility tränat …

Har gått upp till bruxan idag. Tog en 30 min och är ca 2,5 km långt. Det gjorde lite ont i foten, men de var det värt. Kommer bli galen om jag inte får röra på mig. Vi såg en död kopparödla på vägen upp. Eller jag tror att den var död iaf, jag ville inte direkt kolla efter. Så var lite nojjig resten av vägen, vill inte att Demo ska bli biten. Väl uppe på klubben så tränade vi lite agility. Han kan alla balanshindren nu. Så försökte vi oss på lite slalom också. Så tränade vi lite olika hinderkombinationer med. Och så gick vi hela vägen hem igen. Foten känns i alla fall inte värre.

20120522-142343.jpg

Kommentera

