Badat i fontänen …

20120521-115516.jpg

20120521-115535.jpg

Jag råkade ju lova Tobbe i torsdags att jag skulle bada i fontänen på söndagen. Och det gjorde jag också, dock Tobbe med. Barnslig som jag är var det faktiskt jäkligt roligt måste jag säga. Tobbe skvätte ner mig rejält sen, så vart ganska så blöt. Sen tog vi oss över forsen runt slottet, genom att gå på balkarna över. Det enda jag tänkte under hela tiden var: vad du en gör tappa inte din iPhone i vattnet Fanny. Du har nästan 2 år kvar av ditt abonnemang. Men vi tog oss över och sen käka vi glass på grillen. Nu är sommaren invigd.

Kommentera

