Tränat min engelska idag …

Pratat väldigt mycket engelska idag, så tänker nästan på engelska nu. Tobbe och jag gick till Francis och Moses och hälsade på på eftermiddan. Demo fick följa med då. Sen åkte jag och tog in hästarna och tankade i lite bensin i bilen. Sen tog Francis, Tobbe och jag oss ner till Finspång och köpte glass. Sen gick vi typ hela parken med slott, tempel och Lugnet. Medans man försökte förklara en massa på engelska. Men det var kul. hasr btw lovat att jag ska bada i fontänen på Söndag, det blir spännande. Så en väldigt bra dag. Sprang i morse och gjort min pilates idag, så känner mig duktig. Nu taggar jag inför 3 dagars jobb.

Kommentera

