Bästa stunden på dan …

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov till 11 och var fortfarande astrött när jag vaknade. Det var fint väder så jag släpade ut våra utemöbler och så åt jag frukost vid 13 tiden utomhus. Mysigt. Satt därute till tre så råkade få lite linnebränna. Trodde inte de skulle ta så bra. Fast det blev inte så farligt mycket skillnad i alla fall. Och så har jag faktiskt varit duktig och sprungit idag också. Bästa stunden på dagen faktiskt. Det får mig att må bra, att jag faktiskt lyckas göra något som är bra och nyttigt. Inget dämpar ångest så bra som att ta hunden och springa ett varv. Det får mig att må mycket bättre. Det är därför jag har fixat den där bilden ovan. Precis sådär jag känner när jag springer. Texten kommer ju från låten Laserlight av jessie J och Guetta. Tog en sväng förbi pappa och hälsa på honom också. Båten håller på att bli jättefin, Hilding sliter som ett djur på den. Ser ifram emot när den hamnar i vattnet sen.

Kommentera

